Faq

Ik ben verhuisd, hoe kan ik dit doorgeven?

Je adreswijziging kun je eenvoudig doorgeven via het speciaal hiervoor ingerichte formulier.

Hoe kan ik lid worden van de Oranjevereniging?

Meld je eenvoudig aan via deze pagina.

Wat kost het lidmaatschap?

De jaarcontributie van de Oranjevereniging Zwartsluis bedraagt:
€ 12,50 per gezin met kinderen t/m 17 jaar,
€ 7,50 per persoon voor alleenstaanden van 18 t/m 64 jaar,
€ 2,50 per persoon voor senioren vanaf 65 jaar.

Ik ben 18 en woon nog thuis, moet ik dan apart lid worden?

Dat klopt, je kunt dan niet meer meeliften op de lidmaatschapskaart van je ouders maar dient zelf lid te worden. Aanmelden kan eenvoudig via deze pagina.

Hoe en wanneer wordt de contributie geïnd?

De contributie wordt in principe via automatische incasso geïnd. Meestal vindt de incasso in januari plaats.

Waar vinden de activiteiten plaats?

De meeste activiteiten vinden plaats op het feestterrein aan de Berkenlaan. Voor wie van buitenaf komt, als je ‘Berkenlaan 15 in Zwartsluis’ invoert op je navigatie wordt je tot aan de feesttent geleidt.

Hoe kan ik mij opgeven voor de optocht?

Wil je meedoen aan de optocht? Leuk! Je kunt je opgeven via optocht@oranjeverenigingzwartsluis.nl en ontvangt dan meteen het reglement en meer informatie over start- en prijzengeld.

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons een mailtje en wij proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

Mail naar info@oranjeverenigingzwartsluis.nl