| Al decennialang vormt de optocht op Koninginnedag, tegenwoordig Koningsdag, één van de hoogtepunten tijdens de feestweek. Dit jaar krijgt Koningsdag zelfs een gouden randje: onze Koning Willem-Alexander viert namelijk zijn 50ste verjaardag. En dat vraagt

Startgeld
Natuurlijk doe je mee voor het plezier, dat is immers belangrijker dan winnen. Maar toch wil de Oranjevereniging de inzet graag aanmoedigen en belonen. Dit jaar ligt het te winnen prijzengeld daarom hoger. En wist je dat wanneer je deelneemt je ook aanspraak maakt op startgeld? Wordt deelnemen daardoor niet heel aantrekkelijk?

Doe mee!
Bij deze daagt de Oranjevereniging Zwartsluis iedere wagenbouwersgroep, individu en vereniging uit om mee te doen aan de optocht. “Laten we ter ere van de 50ste verjaardag van onze Koning voor een onvergetelijke stoet zorgen”, zo roept het bestuur op.

Wil je meedoen? Meer informatie en opgeven kan bij Jacco Dragt via optocht@oranjeverenigingzwartsluis.nl.