| De samenwerking tussen de Oranjevereniging Zwartsluis en een aantal horecagelegenheden in het dorp is dusdanig goed bevallen dat die ook de komende vijf jaar wordt voortgezet. Daarop hebben beide partijen afgelopen week een nieuwe overeenkomst getekend

Sinds 2014 werken de Oranjevereniging Zwartsluis en de plaatselijke horeca met elkaar samen in de feesttent. En dat heeft een positief effect gehad op zowel het bezoek in de tent alsook de sfeer.

Voortzetting van het succes

Beide partijen zijn dan ook zeer verheugd om de samenwerking ook de komende vijf jaar weer met elkaar aan te gaan. “Mede dankzij de samenwerking hebben we een aantal zeer succesvolle jaren achter de rug en zien we de populariteit van de feestweek nog altijd toenemen”, aldus John Smits (voorzitter Oranjevereniging Zwartsluis). Emiel Visscher en Dave Veldman (van respectievelijk De Albatros en De Blizzard) weten mede dankzij hun horeca-ervaring een goede impuls te geven aan de invulling van de feestavonden en het boeken van goede bands en artiesten.

Programma 2018

Inmiddels heeft de Oranjevereniging Zwartsluis het programma voor 2018 achter de schermen volledig klaarstaan. “Daarin hebben we ook een unieke nieuwe avond opgenomen die enkel te organiseren is dankzij deze samenwerking”, aldus Hans Winter, bestuurslid van de Oranjevereniging. “Wat dat is, dat maken we binnenkort bekend”, laten Dave en Emiel met een glimlach weten.

Foto: Hans Winter (bestuurslid Oranjevereniging), John Smits (voorzitter Oranjevereniging), Dave Veldman (De Blizzard), Emiel Visscher (De Albatros).