| Het waren weer acht fantastische dagen! En wat hebben wij als Oranjevereniging genoten van de vele enthousiaste reacties, de gigantische opkomst en de fantastische sfeer tijdens de feestweek. Want Koningsdag dat vieren niet in één dag, nee een hele week!

Het is ook voor ons altijd een spannend moment als de kermisauto’s arriveren, de tent wordt opgebouwd en voor het eerst de deuren van de feesttent opengaan. Na bijna driekwart jaar van vergaderen, organiseren en voorbereiden komt het er dan echt op aan.

Grandioze opkomst

Maar we kunnen nu nagenieten. We kijken terug op een prachtige feestweek waarbij we een programma hebben neergezet voor jong en oud. Van spelletjes tot muziek, van sportief vermaak tot entertainment. Geweldig was het om te zien hoe ook nieuwe initiatieven als de Dinnershow, de Ik hou van Holland pubquiz en het Hollands Café werden bezocht. De feestweek heeft talloze avonden werkelijk uit haar voegen gebarsten.

Bedankt!

We willen iedereen die heeft bijgedragen aan deze prachtige feestweek bedanken. Allereerst de mede-organisatoren in de vorm van Café de Sluus, Café-Brazzerie De Blizzard en Horecacentrum De Albatros voor de fijne samenwerking. Maar ook onze sponsoren die het grotendeels mogelijk hebben gemaakt om deze feestweek ook daadwerkelijk te kunnen organiseren. Wie we eveneens niet mogen vergeten zijn de vele vrijwilligers die hebben meegeholpen met het organiseren van diverse activiteiten.

In de laatste plaats een woord van dank aan jou. Want we kunnen nog zulke geweldige activiteiten organiseren, maar het zijn de mensen die het feest maken. Zwartsluis bedankt voor de gigantische opkomst bij alle activiteiten en de geweldige sfeer. Op naar 2019!

Oproep

Heb jij overigens suggesties? Laat dan gerust van je horen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën of inspiratie voor volgend jaar.