Locatie: Feesttent Berkenlaan
Aanvang: 20.00 uur (tent open 19.30 uur)

Entree: leden gratis | niet-leden € 5,-

Op dinsdagavond 25 april organiseren we voor het eerst een 'Comedy Night'. Wedden dat je lachspieren overuren gaan maken deze avond?

Tijdens deze avond treden vier verschillende comedians op. Ze vertellen geweldige verhalen, fantastische grappen en wisselen dat af met een muzikale omlijsting. We stellen de vier comedians graag aan je voor:

Said El Hassnaoui
Said el Hassnaoui die de avond aan elkaar zal praten als MC, weet al een lach op je gezicht te toveren zodra hij opkomt. Hij pakt je in met leuke verhalen en zijn hoge energie. Said is een vast lid van de Comedy Explosion en Badaboom en bovendien winnaar van het UICF Talent Award en Comedy Slam 2014.

Roel C. Verburg
Gewapend met zijn gitaar speelde Roel reeds met groot succes in vele theaters en kroegen, maar ook meerdere malen op De Zwarte Cross en Lowlands. En waar bij de meeste cabaretiers de liedjes altijd een rustpunt in de voorstelling vormen, gaan bij Roel de grappen in hoog tempo door. Vanaf 2015 speelt hij elke vrijdagmorgen op Radio Veronica. Op TV was hij te zien in Kopspijkers, Tatatataal, Comedyclub Katendrecht en Padoem Patsss!

Tom Montfrooy
"Een stand-up podium is een goede vervanger van een psychiater en scheelt de maatschappij veel schade“, aldus de geboren Rotterdammer. Laat je verassen door de confronterende, stevige en ontroerende humor van Tom. Hij heeft er in ieder geval altijd zin in, Ech wel.

Andries Tunru
Venijnig charmant, vreemd analytisch en met verbazend veel vaart, dat is cabaretier Andries Tunru. Hij won de publieksprijs van het Groninger Studenten Cabaret Festival, de jury- én publieksprijs op het het Amsterdams Studenten Cabaret Festival en schrijft zijn bio's in de derde persoon zodat het lijkt alsof hij daar een mannetje voor heeft.

Een avondvullend programma met heel veel vermaak, dat is de Comedy Night.