Locatie: Feesttent Berkenlaan
Aanvang: 20.00 uur (tent open 19.30 uur)

Entree: leden gratis | niet-leden € 5,-

Tijdens deze avond treden vier verschillende comedians op. Ze vertellen geweldige verhalen, fantastische grappen en wisselen dat af met een muzikale omlijsting. We stellen de vier comedians graag aan je voor:

Hank

“Een optreden van Hank staat bol van snelle grappen. De ene keer onschuldig, de andere keer weer met de nodige venijn. Geen onderwerp wordt vermeden, van actualiteit tot alledaagse beschouwingen, waarbij er onder de lach altijd een diepere betekenis zit. In een mix van absurde gedachtenkronkels en persoonlijke ontboezemingen weet Hank de aandacht van elk publiek vast te houden. Daarbij maakt hij dankbaar gebruik van zijn grote improvisatietalent.”

WestSaid

Said el Hassnaoui weet al een lach op je gezicht te toveren zodra hij opkomt. Hij pakt je in met leuke verhalen en zijn hoge energie. Said is een vast lid van de Comedy Explosion en Badaboom en bovendien winnaar van het UICF Talent Award en Comedy Slam 2014.

Tom Montfrooy

"Een stand-up podium is een goede vervanger van een psychiater en scheelt de maatschappij veel schade“, aldus de geboren Rotterdammer. Laat je verassen door de confronterende, stevige en ontroerende humor van Tom. Hij heeft er in ieder geval altijd zin in, Ech wel.

Vincent Geers

Vincent Geers is een Nederlandse theatermaker en stand-upcomedian.
Als stand-upcomedian speelde hij ook op Lowlands, het Amsterdam Comedy Festival en Laughing Matters. Daarnaast schreef hij teksten voor onder meer film en televisie en regisseerde hij verschillende cabaretvoorstellingen.

Kortom, een avondvullend programma met heel veel vermaak, dat is de Comedy Night