Locatie: Feesttent Berkenlaan

• Henk van Huisstede
  • Vincent Matthijsse
  • Jaromir Palthe

De avond wordt aan elkaar gepraat door Said El Hassnaoui.
Kom lachen, gieren en brullen bij de comedy night!

Comedy Night artiest 1: Jaromir Palthe

Een Haagse vogel met gevoel voor humor die niet bang is om zijn mening uit te spreken. Sinds 2019 is hij regelmatig te zien op verschillende open podia en we mochten hem al zien optreden op tijdens meerdere festivals. Zo stond hij in 2019 in de halve finale van het Groninger studenten cabaret en in 2021 in de finale van het Griffioen cabaret festival.

Comedy Night artiest 2: Cristian Pielich

Een Haarlemse cabaretier en comedian. Zijn stijl is droog en rustig, maar ook voorzien van bijtend sarcasme. Pielich treedt met zijn comedy act inmiddels twintig jaar op bij theaters, kroegen en besloten optredens. Op interactieve wijze bespreekt hij het leven van de single man die op leeftijd begint te komen. Hilariteit gegarandeerd.

Comedy Night artiest 3: Jasper Nieuwenhuis

Na meer dan tien jaar in het voorgezet onderwijs trok Jasper Nieuwenhuis de conclusie dat hij zijn grappen niet langer alleen aan pubers wilde vertellen. Hij klom het podium op en reist nu stad en land af om als comedian alles wat op zijn hart ligt te delen. Zijn verhalen zijn uit het leven gegrepen en daardoor een mix van mooie momenten, opmerkelijke opmerkelijkheden èn frustraties. Want alles mag er uit!

Comedy Night artiest 4: Vincent Matthijsse

Vincent is jong, vrolijk en enthousiast. Maar tegelijkertijd ook moe, versleten en gebroken. Hij werd jong vader, maakte in een korte tijd enorme carrière en genoot daar zichtbaar van. Zoals elke vader staat ook hij voor drukte, chaos en slapeloze nachten. Het leven verandert compleet als u leert kijken door de bril van Vincent. Hij neemt u mee in het alledaagse leven, maar op een geheel eigen wijze. Dit weet hij te brengen op een hilarische wijze. Comedy is zijn uitlaatklep en u bent zijn psycholoog om alles weer in het juiste perspectief te plaatsen.

Comedy Night artiest 5: Henk van Huisstede

Henk van Huisstede is een Zwolse stand up-comedian, die het een aantal jaar geleden oneens op z’n heupen kreeg. Bij het Comedyhuis in Utrecht volgde hij in 2016 zowel de zomer- als de herfstcursus. Daarna probeerde hij wat dingen uit op open podia en de reacties waren zo bemoedigend dat hij dacht: Nu of nooit! Hij treedt sindsdien wekelijks op, met veel plezier, en hoopt dat speelplezier ook over te brengen op het publiek. Henk organiseert bovendien, samen met andere comedians, comedy shows op diverse locaties in en om Zwolle.

(foto; Pascale Drent)