Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: Leden gratis (€5,- voor niet leden)

Wegens het grote succes van vorig jaar en vele verzoeken van enthousiastelingen om er een terugkerend evenement van te maken organiseren wij ook dit jaar de Comedy Night. Gezien de gasten die we hebben uitgenodigd durven we nu al te wedden dat je in een deuk gaat liggen.

Tijdens deze avond treden drie verschillende comedians op. Elk van hen treedt op in twee sessies van 20 minuten welke gepresenteerd wordt door Said el Hassnaoui. Een bekende is Roel C. Verburg die dit jaar met een volledig nieuwe set weer naar Zwartsluis komt. Ook Said is bekend bij het Sluziger publiek. Edo Berger en Wouter Monden debuteren op het Sluziger podium maar gezien hun indrukwekkende portfolio wordt het een groot succes.

“Een avondvullend programma met heel veel vermaak, dat is de Comedy Night”

Said El Hassnaoui (MC)
Said el Hassnaoui die de avond aan elkaar zal praten als MC, weet al een lach op je gezicht te toveren zodra hij opkomt. Hij pakt je in met leuke verhalen en zijn hoge energie. Said is een vast lid van de Comedy Explosion en Badaboom en bovendien winnaar van het UICF Talent Award en Comedy Slam 2014.

Roel C. Verburg
Gewapend met zijn gitaar speelde Roel reeds met groot succes in vele theaters en kroegen, maar ook meerdere malen op De Zwarte Cross en Lowlands. En waar bij de meeste cabaretiers de liedjes altijd een rustpunt in de voorstelling vormen, gaan bij Roel de grappen in hoog tempo door. Vanaf 2015 speelt hij elke vrijdagmorgen op Radio Veronica. Op TV was hij te zien in Kopspijkers, Tatatataal, Comedyclub Katendrecht en Padoem Patsss!

Edo Berger
Edo Berger is cabaretier en stand up comedian. Edo is gek op kinderen en eet alles. In 2012 stond hij in de halve nales van zowel het Leids Cabaret Festival als Cameretten. Samen met mede-comedian Wouter Monden heeft hij een wekelijkse muzikale column op Q-Music. Daarnaast lmt en regisseert hij documentaires en videoclips. Edo’s optredens staan voor veel energie, een goed verhaal en veel interactie met het publiek.

Wouter Monden
De stijl van Wouter Monden is het beste te vergelijken met de stijl van... Wouter Monden. Toegankelijk, scherp, hard en met veel ruimte voor snelle interactie. Nadat hij in 2010 de Culture Comedy Award won, speelde hij ontelbare keren door heel Nederland en België. Wouter is wekelijks te horen op Q-Music. Hij speelt regelmatig bij Tasty Comedy, de grootste comedy dinershow van Nederland.