Locatie: Feesttent Berkenlaan
Tijd: van 13.00 tot 16.00 uur (afhankelijk van je groep)
Entree: leden Gratis - niet-leden € 5,-

Hoe gaaf is dat, met drones door te tent vliegen. Leer de fijne kneepjes en wordt een echte dronepiloot waarmee je toffe filmpjes maakt en een uitdagend parcours aflegt.

Hoe werkt het?
Nadat je je hebt opgegeven maken we een indeling in groepjes. Met deze groep krijg je uitgebreide uitleg van hoe de drone werkt en met elke veiligheidsregels je rekening moet houden. Samen met je team leer je om te vliegen met de drone. Als iedereen het gewenste niveau heeft behaald gaan we een gaaf hindernis-parcours afleggen.

Let the games begin!
Eén voor één ga je strijden voor punten voorje team. Het wordt een heuse strijd. Vlieg onder balken door, door hoepels, langs palen en meer! Wie blijkt de beste vaardigheden te hebben en wordt de dronepiloot van de dag? Ook maken we een leuke film van de dag van de beelden die jullie gemaakt hebben met de drone. Hilarisch om terug te kijken.

Geef je op
Om deze activiteit te kunnen organiseren maken we zoals gezegd van te voren teams en poules. Wanneer we alle deelnemers inzichtelijk zijn ontvang je van ons per e-mail je team en je aanvangstijd. Wil je meedoen? Geef je dan nu op via dronevliegen@oranjeverenigingzwartsluis.nl en dan zetten wij je op de lijst. Geef daarbij je naam en je leeftijd door. Meedoen kan vanaf 12 jaar.