Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: leden € 7,50 (niet-leden € 12,50)

Humor, enthousiasme en een goede interactie met het publiek zijn de belangrijkste kenmerken van een KraaktHelder-show! En zij komen op zaterdagavond 21 april bij ons de feesttent op zijn kop zetten.

Met de allernieuwste Top-40 hits en de bekendste sfeerverhogende meezingers zet KraaktHelder een geweldige show neer.
Ook krachtige rockcovers en hartstochtelijke ballades maken de performance van de band compleet.

De afgelopen jaren heeft de band uit Bathmen overal in Nederland gespeeld. Van Zeeland tot aan Friesland en vanaf de kust van Noord-Holland tot aan de Duitse grens. Hierdoor is KraaktHelder de laatste jaren uitgegroeid tot een live sensatie van formaat die altijd garant staat voor een knallende en energieke show.