LOCATIE: Feesttent aan de Berkenlaan
AANVANG: 21.00 uur (tent open om 20.30 uur)
ENTREE: leden € 10,- (niet-leden € 15,-)

‘Jij denkt maar dat je alles mag van mij?’ Nou, vanavond wel! Want samen met Frans Duijts feesten we het dak van de tent af met het Nederlandse levenslied. En met een rollercoaster aan internationale hits doet ook Perfect Showband haar Duijts in het zakje.

Frans Duijts

Het publiek is niet te houden met deze populaire volkszanger en ambassadeur van het levenslied op het podium! Op woensdag 24 april komt Frans Duijts naar Zwartsluis. Hij is onder andere bekend van zijn hit ‘Jij denkt maar dat je alles mag van mij’, maar heeft ook nog tal andere meezingers op zijn naam staan. De zanger uit Tiel weet als geen ander hoe hij de polonaise op gang krijgt. Gegarandeerd feest!

Perfect Showband

Naast Frans Duijts komt ook Perfect Showband naar Zwartsluis. De live band wordt niet voor niets de meest succesvolle band uit het oosten van Nederland genoemd. Met een rollercoaster aan hits van toen en nu, zet Perfect Showband een spectaculaire show neer. Laat je tijdens deze avond verrassen door het talent, enthousiasme en de jarenlange ervaring van de band.

Met Frans Duijts en Perfect Showband op het podium, belooft de woensdagavond in de feestweek een onvergetelijke avond te worden!