Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: Gratis voor leden, € 5,- voor niet-leden

Haal je luchtgitaar uit de kast en warm je stem vast op! Zorg dat je klaar bent voor een avond met de snerpende gitaren van Full House Coverband en de hits van Deejay Nelson. Ja, dit jaar vieren we de verjaardag van onze koning met een waanzinnig feest. Dat wil jij niet missen!

Deejay Nelson

Zeg je Nelson, dan zeg je 90’s. Nelson Petter staat al 2 decennia lang tijdens verschillende nationale en internationale festivals en events achter de draaitafels. Dit jaar staat hij met Koningsdag in de feesttent in Zwartsluis. Met ruim 20 jaar ervaring in zowel binnen- als buitenland kan de DJ zich gerust allround noemen. Van dynamische sets zoals Dance Classics tot een opzwepende set met hedendaagse dance, house, techno of hardstyle, Deejay Nelson is letterlijk van alle markten thuis.

Full House Coverband

En dan Full House Coverband, de pure poldersound die je nog niet hebt gehoord. Zij nemen je op Koningsdag mee in een onvergetelijke tour met de beste oldies, dansklassiekers en all time hits in een geheel nieuw jasje. Met een rollercoaster ride van snerpende gitaren, pittige piano’s, denderende drums en haarzuiver stemgeluid is het knallen met Full House!

Met de afwisseling tussen Deejay Nelson en Full House Coverband is het op Koningsdag gegarandeerd feest!

Let op: We beginnen al op tijd (rond 15.00 uur) en de laatste plaat wordt rond 23.00 uur gedraaid. We hopen daarmee een fantastische middag/avond te kunnen garanderen!