Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: Leden gratis (niet-leden € 5,-)
Aanvang: 19.30 uur (tent open 19.00 uur)

Ben jij de Sluziger die de gekste weetjes en feitjes kent?

Is de pijngrens van mensen met rood haar hoger of lager? Hoeveel kilo kaas eten we per jaar in Nederland? Of, wat is het sterkste dier ter wereld? Ben jij zo’n Sluziger die de gekste weetjes en feitjes kent? Dan is de pubquiz echt iets voor jou!

Unieke en te gekke pubquiz

Op donderdagavond 25 april komt de enthousiaste quizmaster Marcel Kroes weer naar de feesttent aan de Berkenlaan voor de grootste pubquiz van Zwartsluis! De Feesttent Quiz is een variatie op de originele pubquiz. Door de combinatie tussen gekke spellen, karaoke, polonaise en een hapje en drankje zorgt deze variatie voor een unieke en te gekke avond.

Prijzenpakket of karaoke zingen?

Meedoen is natuurlijk veel belangrijker dan winnen, maar toch is er voor de topscorers een prachtig prijzenpakket samengesteld. En het team dat onderaan eindigt? Dat mag tijdens de karaoke het publiek verblijden met hun zangkunsten.