Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan

Schitter jij ook in de straten van Zwartsluis?
Een fiets, een skelter, een step of een driewieler. Duik de schuur in en zoek alles op watwielen heeft. Vandaag mag jij er eerst met al jouw vriendjes en vriendinnetjes op los knutselen. En daarna mag je met jouw versierde rijwiel meerijden in de stoet met fraaie wagen en vrolijke korpsen.

Versier je fiets

Samen je fiets versieren is natuurlijk veel leuker dan alleen! Op zaterdagochtend kun jij samen met vriendjes en vriendinnetjes jouw fiets, step of skelter versieren. In de feesttent liggen vanaf 10.00 uur knutselspullen klaar, waar je gratis gebruik van mag maken. Natuurlijk mag je ook je eigen spullen meenemen! Is jouw fiets het mooist versierd? Dan maak je ook nog kans op een prachtige prijs. Doe jij ook mee? Geef je op via optocht@oranjeverenigingzwartsluis.nl.

Gezamenlijke brunch

Van hard werken krijg je trek... Nadat de wagenbouwers hun creaties hebben opgesteld en de kinderen hun twee-, drie- en vierwielers hebben voorzien van prachtige versiersels, is er een gezamenlijke brunch in de feesttent. Deelnemers van de optocht en hun toeschouwers kunnen hier gratis aan deelnemen.