“Een feest zonder taart is slechts een bijeenkomst”

Vrijdag 22 april ’22 gaan we er weer een echt feest van maken in Zwartsluis tijdens onze Oranjeweek! En wij, van HEEL ZWARTSLUIS BAKT, zijn er trots op dat we dit feest mogen openen!

Dit jaar hebben we voor jullie de mogelijkheid om in 2 categorieën mee te doen:

• Tot 18 jaar: 15 deelnemers
  • Vanaf 18 jaar: 15 deelnemers

De jury, taartenbakker Roy Ekkelenkamp proeft tussen 19:00 en 20:45 met zijn team alle taarten. Om 21:00 maken we de winnaars in de tot 18 en vanaf 18 categorieën bekend. Daarna vieren we in de tent feest met een Silent Disco.

• Op 22 april om 18:30 mag je jouw creatie komen brengen in de tent aan de Berkenlaan.
  • We starten om 19:00 uur.
  • Maak geen ijstaart, die blijven niet goed.
  • Inschrijven kan tot en met 15 april.

Hebben jullie er ook al zin in?

Om jullie nog iets meer te inspireren hebben we als thema muziek gekozen. Zo vieren we samen met Muziekvereniging Voorwaarts die bijzondere 100 jarige verjaardag. Jullie kunnen, als we nog niet vol zitten, tot een week van te voren inschrijven

Binnenkort vertellen we meer over de prijzen die er te winnen zijn!

Aanmelden kan op info@oranjeverenigingzwarstluis.nl

Zoete Groet!

De Oranjevereniging Zwartsluis

Zie hier de replay van de livestream van vorig jaar: