Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: leden gratis (niet-leden € 5,-)

Ben je bekend met het concept ‘Pubquiz’? Ja? Kom maandagavond 23 april dan naar de feesttent. Die avond houden we namelijk de grootste pubquiz van Zwartsluis. Uiteraard met een Hollands thema.

De combinatie van muziek, spel en een hapje en drankje staat garant voor een zeer gezellige avond. De quiz heeft als thema ‘Ik hou van Holland’ gekregen en staat toepasselijk voor deze week in het thema van ons vaderland. Welke Sluziger weet het meeste af van onze topografie, muziek, geschiedenis en taal? Onder leiding van quizmaster Marcel Kroes zullen we dat antwoord die avond te weten komen.

Meedoen is natuurlijk veel belangrijker dan winnen, maar toch is er voor de topscorers een prachtige prijzenpakket samengesteld. Uiteraard voorzien van oer-Hollandse producten.