Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: Leden gratis (kinderen van niet leden €2 per kind, ouders mogen gratis mee)

“Een interactieve, muzikale meespeelvoorstelling”, zo omschrijft kindertheater ZieZus de voorstelling ‘Hallo wereld’. Het is een avontuur waarbij kinderen van 4-12 jaar mee worden genomen op reis en zelf mogen bepalen waar wordt uitgestapt.

Het verhaal gaat over Daan. Daan vindt bij opa en oma een vreemd voorwerp op zolder. Het is een wereldbol, helemaal onder het stof. De wereldbol is van opa. Opa heeft over de hele wereld gereisd toen hij kapitein was op een groot schip. Daan wil alles weten over de spannende avonturen die opa heeft beleefd. Waar is opa geweest? In welke landen? Waar ontmoette hij oma? Opa weet het zelf niet meer zo goed... Maar de kinderen uit de zaal kunnen helpen opa zijn geheugen op te frissen.

Als de voorstelling is afgelopen staan er nog springkussens en de kermis is geopend. Bovendien krijgen alle kinderen een ijsje en een muntje om op de kermis in te kunnen leveren. Kortom, een geweldig middagvullend programma.

Kinderen tot 8 jaar alleen onder begeleiding van ouder of verzorger naar binnen.