Locatie: Feesttent aan de Berkenlaan
Entree: Leden gratis (kinderen van niet-leden € 2 per kind, ouders mogen gratis mee)

Kom jij spetteren in het schuim? Zoek je duikbril op, trek je bikini of zwembroek aan en maak je klaar voor een feest dat je niet snel vergeet! Kom naar de tent en dans de Kabouter Plop dans mee terwijl je steeds verder in het schuim verdwijnt.

Dansen in het schuim

Vanaf 14.00 uur is er voor de kinderen een spetterende schuimparty. Kom samen met je vriendjes en vriendinnetjes naar de feesttent! Twee uur lang draait de DJ de leukste liedjes, zodat jullie lekker kunnen dansen in een tent vol schuim.

Schminken en ijsjes

Wil jij er nog feestelijker uitzien deze middag? In de tent kun jij je laten schminken door het schminkteam! Van al dat dansen en feesten krijg je het warm, dus eindigen we de middag om 16.00 uur met een heerlijk ijsje!

Kinderen van de basisschool zijn welkom onder begeleiding van een volwassene.