Locatie: Feestterrein Berkenlaan
Entree: Leden gratis (niet leden €10,- )

Ook dit jaar luiden we Koningsdag feestelijk in met een knallend Koningsnachtfeest. Op het podium zal de band PPM staan. PPM wordt geroemd om hun muzikaliteit en ongewoon gezellige interactiviteit.

“We zijn niet de zoveelste hipste/ coolste/ubervette/mega exe coverband. Nee, wij zijn gewoon leuk, gezellig en interactief (en verrekte goed ;-)).”, zo vertelt de band ons.

PPM speelt van alles, vaak in razend tempo en ook op verzoek via SMS. Ze hebben karaoke, dans-acts, nemen een Led-wall/CO2-kanon en confetti mee.

Dankzij het feit dat PPM geen voor- geprogrammeerde sets heeft passen ze zich volledig aan aan de sfeer en de verzoekjes. Volgens hen zorgt dat ervoor dat het altijd een ongewoon goed en gezellig feest wordt.

PS. Kom je ook verkleed in het oranje?