Locatie: Feestterrein Berkenlaan
Entree: Leden € 7,50 (niet-leden € 12,50)

Doe je mee met hossen, raven, schuifelen en hakken? Zoek de sportschool nog maar even op... Want om mee te feesten met de razendsnelle hitmachine Bandje Speciaal, heb je wel enige conditie nodig! Hossen, raven, schuifelen, hakken; wedden dat ook jij deze avond domweg niet stil kunt staan!

Bandje Speciaal

Ook dit jaar luiden we Koningsdag feestelijk in met een knallend Koningsnachtfeest. Dat doen we met niemand minder dan Bandje Speciaal. Deze zes energieke, muzikale Gelderse mannen zijn sinds 2013 niet meer weg te denken uit het Nederlandse feestcir-cuit. In hun strakke en stralende outfits zorgenzij ervoor dat het dak eraf gaat. Met een sneltreinvaart razen alle hits van vroeger en nu voorbij. Het kan deze energieke mannen niet gek genoeg!

100% feestgarantie

Kortom, een avond hossen, hakken, schuifelen, lol trappen, raven en heel véél show. De ideale mix voor een geslaagde avond. Bandje Speciaal gaat voor het ultieme feestgevoel en verzekert je van 100% feestgarantie in Zwartsluis!

PS. Kom je ook verkleed in het oranje?