Locatie: De Schans

Op maandag 24 april organiseert de Oranjevereniging traditioneel de ouderwets gezellige avond speciaal voor senioren. Bent u 55-plusser en inwoner van Zwartsluis dan bent u op 24 april vanaf 19.00 uur van harte welkom in de ontspanningsruimte van verzorgingshuis “De Schans” waar we met koffie en en wat lekkers zullen aanvangen.

De Seniorenavond zal muzikaal worden verzorgd door het 17-koppige damesdweilorkest ‘Tied zat’ die gezellige meezingers ten gehore zal brengen.

Ook dit jaar zal onze vertegenwoordiging vanuit het college dhr. Dick Visserman niet ontbreken. Onder het genot van een hapje en drankje sluiten we de avond af en hopen dat iedereen het weer zo gezellig heeft gehad dat men weer uit kijkt naar het volgende jaar.

Mocht u niet over vervoer beschikken, dan kunt u bellen met Hennie van Veen, telefoon 038-3868545. Na opgave wordt u die avond kosteloos opgehaald en weer teruggebracht.