Locatie: De Schans
Entree: Gratis

Gaat u met ons mee terug in de tijd? Bekende liedjes uit uw tienerjaren en herkenbare sketches van lang geleden. De muzikale familie Tuinman neemt u als 55-plusser deze avond mee terug in de tijd. Herbeleef het gevoel van toen!

Ook dit jaar vieren wij de verjaardag van onze koning weer met een ouderwets gezellige avond, speciaal voor senioren. De muzikale familie neemt de 55-plussers tijdens deze avond mee terug in de tijd. Zij doen dit met bekende liedjes en sketches.

Bekende liedjes

De familie Tuinman komt uit Genemuiden en bestaat uit vier vrouwen en twee mannen. Zes familieleden die dol zijn op het maken van muziek: “Het zingen zit in ons bloed”, zegt Arendje Tuinman die zelf deel uitmaakt van de zanggroep. De familie maakt al vanaf 1995 muziek en treedt op in verschillende verzorgingshuizen en bejaardentehuizen, waar ouderen enthousiast meezingen.

Herkenbare sketches

Tussen de liedjes door, heeft de familie Tuinman herkenbare en vrolijke sketches voor u in petto. Deze zorgen gegarandeerd voor een lach op uw gezicht! Onder het genot van een hapje en drankje kunt u op 23 april genieten van muziek en sketches.

Vervoer

Mocht u niet over vervoer beschikken, dan kunt u bellen met Hennie van Veen, telefoon 06 – 40 37 27 29. Na opgave wordt u die avond kosteloos opgehaald en weer teruggebracht.