Locatie: Feestterrein aan de Berkenlaan

Durf jij de uitdaging aan? Ren de longen uit je lijf, laat je spierballen zien, denk tactisch na, werk goed samen en trek alles uit de kast om tijdens de zeskamp met jouw team de strijd aan te gaan met andere Sluzigers! Want wie wil nou niet de titel van ‘sterkste, handigste en snelste Sluziger’ dragen?

Op zaterdagmiddag is het tijd voor actie! Vanaf 14.30 uur strijden verschillende teams, bestaande uit zes personen, tegen elkaar om de hoogste podiumplaats te bemachtigen

Warming-up door Sportbalanz

Voordat de zeskamp van start gaat, is het belangrijk dat de spieren van de deelnemers al een beetje warm zijn. Om 14.15 uur zorgt Erik Huizing, eigenaar van trainingsstudio SportBalanz in Zwartsluis, voor een goede warming-up.

Zeskamp

De zeskamp bestaat uit zes spellen waaruit zal blijken welk team het handigst, snelst of sterkst is. De spectaculaire Sweeper maakt het de deelnemers deze middag niet makkelijk met zijn ronddraaiende armen. Blijf jij staan? Naast de Sweeper is ook de interactieve Bungeerun is aanwezig. Hierdoor gaat het tijdens de zeskamp niet alleen om kracht, maar ook om strategie.

Durf jij de strijd aan? Geef je dan voor vrijdag 26 april op met familie of vrienden! Opgeven kan door te mailen naar info@oranjeverenigingzwartsluis.nl. Wil je ons je teamnaam en de namen van de deelnemers (voor zover bekend) doorgeven als je je aanmeldt?