| Met drie spetterende feestavonden, een heuse dinnershow, een muzikale middag op Koningsdag en maar liefst drie spel- en vermaakavonden heeft de Oranjevereniging Zwartsluis het programma voor de feestweek van 2018 klaar.

De Oranjevereniging en de drie organiserende horecagelegenheden in Zwartsluis zijn klaar voor de Oranjefeestweek van 2018. Er is de afgelopen maanden keihard gewerkt aan het realiseren van een afwisselend programma voor jong en oud. Daarbij is rekening gehouden met geluiden ‘vanuit het dorp’, successen uit eerdere jaren en wederom is er een aantal frisse nieuwe ideeën uitgewerkt.

Dinnershow

De feestweek wordt geopend op vrijdagavond 20 april met een spectaculaire dinnershow. Tijdens deze avond wordt de feesttent omgetoverd tot een groot restaurant met muzikale klanken van Piano & Co. Een prachtige gelegenheid om met vrienden, collega’s of bijvoorbeeld teamgenoten van je sportteam heen te gaan. Het diner zal vervolgens vloeiend overgaan in de feestavond waarbij Piano & Co het volume en tempo op zal voeren.

Spel en vermaak

Drie avonden lang zal er in de tent spel en vermaak zijn. Op maandagavond (23 april) is dat er in de vorm van een pubquiz met oranjetintje. De dag erna staat de traditioneel gezellige bingo op het programma. Op woensdagavond komt, op veler verzoek, de Comedy Night terug.

Muziekfestijn

Wie van muziek houdt zal deze feestweek extra plezier beleven. Op vrijdagavond (20 april), zaterdagavond (21 april) en de Koningsnacht (26 april) zal er live muziek zijn in de feesttent. In alle drie de gevallen spelen er bands waarbij je als publiek mag bepalen wat er gespeeld wordt. Op Koningsdag wordt tijdens het middagprogramma bovendien een oer-Hollands meezingfestijn georganiseerd.

En er is meer!

Naast de reeds benoemde onderdelen is er nog veel meer te doen. Zo omvat het programma nog een kinderrommelmarkt, is er de kindermiddag met een toneelvoorstelling, staat de kermis er de gehele week, is er een feestelijke tentdienst en wordt in De Schans ook een avond gehouden speciaal voor senioren. Een feestelijk programma met voor elk wat wils.

Benieuwd naar alle details?

Het volledige programma van de feestweek kun je vinden onder 'Programma' op de website.